HOME ABOUT RECIPES RECIPES HOTSPOTS CONTACT

donderdag 21 maart 2013

WINACTIE: keukenspulletjes van Søstrene Grenes


Sinds eind januari ben ik mijn blog begonnen. Altijd krijg ik zo veel leuke en lieve reacties van jullie, dus ik vind het hoog tijd voor een nieuwe mijlpaal: een eerste winactie!

Gister reisde ik samen met Marlous af naar het hoge noorden om Søstrene Grenes in Groningen te bezoekenSøstrene Grenes is een soort Xenos, Tiger, Ikea én Action in één. En dit alles met een Scandinavisch tintje. Erg leuk dus en ook perfect voor als je op zoek bent naar mooie en goedkope keukenspulletjes. Het leek me daarom een leuk idee om wat voor jullie mee te nemen en weg te geven. 

Lees verder om mee te doen aan de winactie.





Om mee te doen met de winactie zijn er drie voorwaarden
1. Volg yellowlemontreeblog.com via bloglovin.com (te vinden in het rechtermenu)
2. Like de facebookpagina van yellowlemontreeblog.com (of ook te vinden in het
    rechtermenu)
3. Laat hier een reactie achter met jouw lievelingsrecept en vertel erbij waarom je dit
    gerecht het allerliefste eet. 

Je kan tot en met 29 maart je recept achterlaten in een reactie. Daarna zal ik een recept uitkiezen en koken. Als jouw recept op de blog verschijnt, ben je de winnaar en krijg je deze spulletjes thuis gestuurd: