HOME ABOUT RECIPES RECIPES HOTSPOTS CONTACT

dinsdag 31 december 2013

Terugblik: the very best of 2013


Hebben jullie ook dat de tijd zo snel voorbij gaat? Vandaag is het alweer de laatste dag van het jaar. Een jaar geleden had ik het met Marlous over bloggen, over eten en over koken. Ik eet graag, ik kook graag en ik houd van fotografie. Van Marlous kwam het idee om dit te combineren en een blog te beginnen. Zodoende. Een maand later, februari 2013, begon ik met bloggen op yellow lemon tree. Inmiddels zijn we alweer bijna een jaar verder of je zou kunnen zeggen dat ik nog geen jaar bezig ben. Het lijkt veel korter, maar als ik kijk waar ik nu ben eigenlijk ook veel langer. 

Terug naar vandaag. 31 december 2013. Oudjaarsdag. Aangezien ik vorig jaar een traumatische ervaring heb opgelopen bij het zelf maken van oliebollen [mijn loshangende haar kwam in de mixer terwijl ik die ochtend net naar de kapper was geweest] weerhoud ik mij daar dit jaar van. Geen oliebollen door mij gebakken dus dit jaar. Wel een nostalgische terugblik met de lekkerste, mooiste, meest favoriete recepten van 2013. 


T H E  V E R Y  B E S T  OF  2 0 1 3















Dit was mijn best of 2013. Hopelijk was jouw jaar net zo goed. Vanavond ga ik met vrienden eten en drinken, nemen we allemaal wat te eten mee, ga ik waarschijnlijk toch een oliebol eten met heel veel poedersuiker en champagne en eindigen we onze avond of ochtend op een huisfeestje. Hoe ziet jouw oud & nieuw eruit? 

Ik wens iedereen alvast een geweldig, mooi, gelukkig nieuwjaar met heel veel lekker eten!